Thursday, November 24, 2011

මට වෙච්ච ඇබැද්දියක්

DSCI0019

අපේ තාත්තගේ වැඩ කරන තැන තියනවා ගොඩක් සියුම්ව බර කිරන්න පුළුවන් පොඩි මැෂින් එකක්..ඒක ගැන තමා කතාව

වැඩ කරන තැන තියනව පොඩි ටී.වී. එකක්.අද දවාලේ මම එතැන්ට පොඩ්ඩක් ඔළුව දාන්න ගියා.යද්දි වැඩ කරන අයියල ටික ටීවී එක බල බල කනව.මාත් ඉතින් මැෂින් එක තියන තැනට වෙලා සිංහල ෆිල්ම් එකක් යනව ඒකත් බල බල හිටියා.සබීත ආච්චි ගෙ කෙල්ල කාලෙ ෆිල්ම් එකක් තමා ගියේ.මට ඉතින් අත පය නිකන් තියන් ඉන්න බැරි ලෙඩක් තියෙනවනෙ..අර මැෂින් එකේ තැටියක් තියෙනව.මම නිකමට වගේ ඒක ඉස්සුව.මෙන්න ඒකෙන් කියනව බර  –34.671g කියල.දශම තුනක් වෙනකන් බර මනින්න පුළුවන් සියුම් මැෂින් එකක් ඒක.මම ටීවී එක දිහා බලා ගෙනම තැටිය තිබ්බ.අමතක වෙලා අත ටිකක් තද වුනා.. සයිලන්ට් එකේ හිටපු මැෂින් එක මෙන්න යටි ගිරියෙන් බීප් බීප් කිය කිය බෙරිහන් දෙන්න ගත්ත නෙ.ඒ මදිවට ඩිස්ප්ලේ කටුවෙ  OL කියලත් වැටෙනව.මගෙ බොක්ක කූල් වුනා තේරුනා. නාලා වරෙන්කො දැන්.ඒකෙ ඕෆ් කරා බලන්න.ටිකක් ඉදල ඔන් කරා.එක එක ඒව ගොඩක් වැටිල මෙන්න E1 කියල වැටෙනව. ආයිත් ඕෆ් කරල ඔන් කලා ඒත් ඒ මැසේජ් එකම එනව. තාත්ත පහල වත්තෙ හිටියෙ.දුවල ගිහින් කිව්ව මැෂින් එකෙ තැටිය උස්සල තිබ්බ දැන් ඒක පිස්සු නටනව කියල.තාත්ත කින්ඩි හිනාවක් දාලා අහනව ඇයි තැටිය ඉස්සුවෙ කියල.දැන් දීපන්කො උත්තර…මම ෂේප් එකේ ඒක ඇහුනෙ නැති ගානට ඇහුව ඒක කීයක් විතර වෙනව ද කියල..තාත්තා කිව්වෙ නැතෑ රු.35 000ක් විතර කියල.දැන් නම් මට මාර අප්සට්. කවුද හිතුවෙ ඔහොම දෙයක් වෙයි කියල. OL = Over Load(ඒකෙ උපරිම මනින්න පුළුවන් 200gයි ලු) කියන්න මම දන්නව.එතකොට මඟුල E1 කියන එකේ තේරුම මොකක්ද… මැෂින් එකත් එක්ක නටල හරි දැන් මේක වැඩ කරව ගන්න ඕනි කියල මම දන්නව.මොනව හරි කරන්න කියල ආයිත් ගෙදරට ගියා.අනේ දෙයියනේ මේක දැන්වත් වැඩ කරපන් කියල මැෂීන් එකේ ප්ලග් එකත් ගලවල ගැහුව.චුටි රතු බොත්තම ඔබල ඔන් කලා.

999999 8888888 මංජු අයිය කිව්ව “තැටිය අතට ගන්න” කියල එතකොට තමා දැක්කෙ වැඩ කරන අයියල සෙට් එකත් වට වෙලා බලන් ඉන්නව කියල (කැඩිල නම් ෂේප් එකේ මාරු වෙන්න තිබ්බ චාන්ස් එකත් ඉවරයි) මෙන්න මැෂින් එකේ 777777 666666 555555 444444 333333 222222 111111 කියල ඉලක්කම් පේලි ටික ලස්සනට පිලිවෙලට වැටුනා.

අන්තිමටම 0.000g කියල වැටුනා.ඒ කියන්නෙ ඒක යථා තත්වෙට ඇවිත්.. අම්මෝ !!! මට මාර හැපි … මාව ටිකක් කූල් වුනේ ඒ වෙලාවෙ තමා. දඩ බඩ ගාල එතනින් අයින් වෙලා අපේ පද්ම සෑර් ව මතක් වෙලා වැඩ කරන අයියල ටිකට මෙහෙම කිව්ව “මැෂීන් බොහොම භයානකයි.පුපුරන සුළුයි ! මම නම් තවත් මෙතන ඉන්නෙ නැහැ” කියල මම ඉක්මනටම වැඩ පලෙන් ආවා….

(සත්‍ය සිදුවීමකි 2011-11-24 ප.ව.2.45ට පමණ )

4 comments:

  1. ඒකත් සුවර් එකට කොම්පූටර් වගේ ඇති.

    ReplyDelete
  2. වදුරාගේ සිරිත දුටු දේ අතගැමයි කියනවානේ නේ
    මටත් ඔය ගතියම තියනවා

    ReplyDelete
  3. @මධු මාල් - කතා කරල වැඩක් නැහැ !! මට එපා වුනා

    @ දේදුනු - උඹෙන් තමා මටත් බෝ වෙලා තියෙන්නෙ .. ලොල්

    ReplyDelete
  4. අනේ බං :D :P

    ReplyDelete